sobota, 12 lipca 2014

About ME tag!

Hej! Ogromnie się cieszę, że mogę znowu wrócić do blogowania. Na początek nie chcę przynudzać ogromem informacji o mnie, dlatego też wyszperałam w internecie (a właściwie na YouTube) ciekawy tag - Tag o mnie. Mam nadzieję, że rozjaśni on Wam co nieco na mój temat i dobrze będziecie się bawić czytając odpowiedzi na pytania :)

1. Jak masz na imię?
Na imię mam Sara, ale na blogu i wszędzie indziej podpisywać się będę jako Rosee i chciałabym też, żebyście się w ten sposób do mnie zwracali.

2. Kiedy masz urodziny?
Urodziny obchodzę 4 marca :)

3. Co studiujesz? Jaka była Twoja wymarzona praca w dzieciństwie?
Nie studiuję, chodzę do liceum. Moja wymarzona praca w dzieciństwie... hmm, początkowo - jak pewnie u każdej z Was - chciałam być piosenkarką. Później wymarzyłam sobie bycie adwokatem :)

4. Czy masz chłopaka?
Nie.

5. Jakiej muzyki słuchasz?
Słucham głównie rocka. Moje ukochane zespoły, to Thirty Seconds To Mars, Skillet, Linkin Park, Paramore, The Pretty Reckless. Całym sercem kocham także Michael'a Jackson'a. Ostatnimi czasy jestem też wielką fanką muzyki z seriali (amerykańskich oczywiście). 

6. Czy pracujesz?
Nie. Miałam w planach jakąś dorywczą pracę w wakacje, jednak kurs na prawo jazdy skutecznie na chwilę obecną mi to uniemożliwia.

7. Czego szukasz w drugiej osobie?
Oparcia, zaufania... Przede wszystkim chciałabym na tej drugiej osobie móc zawsze polegać, wierzyć jej i nie bać się być szczerą.

8. Do kogo się zwracasz gdy jest Ci smutno?
Kiedy jest mi smutno najchętniej oddaję się w objęcia muzyki. Jeżeli jednak chodzi o osoby - najczęściej do mojej mamy lub przyjaciółki.

9. Ulubione jedzenie?
Kocham pierogi. To do końca życia będzie moja potrawa numer 1. Bardzo lubię też kurczaka w śmietanie, spaghetti czy ryż z warzywami <3

10. Ulubiona część garderoby?
T-shirty. Uwielbiam takie zwyczajne, bawełniane koszulki z nadrukami związanymi z rzeczami, które są dla mnie ważne - przede wszystkim z muzyką i moimi ulubionymi zespołami.

11. Czy masz zwierzątka?
Tak, mam psa.

12. Ulubione miejsce?
Ojej... Nie wiem. Uwielbiam Warszawę - mam z tym miastem związane wspaniałe wspomnienia (koncert, spotkanie z najlepszą przyjaciółką poznaną w internecie....). Moim marzeniem jest jednak odwiedzić Nowy Jork i Los Angeles.

13. Czy masz drugie imię?
Tak, mam ^^ (sweet secret!)

14.Ulubiony przedmiot w szkole?
Bardzo lubię język angielski. Przepadam też za matematyką i chemią.

15. Ulubiony napój?
Kawa i sok pomarańczowy <3

dodatkowo w nawiązaniu do fantastycznej książki i jednego z najwspanialszych filmów jakie dane mi było w ostatnim czasie oglądać <3
16. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka w tym momencie?
Trudne pytanie. Na chwilę obecną w kółko słucham 2 piosenek z serialu Pretty Little Liars - Agnes Obel "Fuel to fire" oraz Rachel Platten "Begin again"

17. Jakie imiona nadałabyś dzieciom?
Nie mam pojęcia. :P Mam kilka imion, które mi się podobają, może któreś z nich...

18. Czy uprawiasz jakiś sport?
Czasami grywam w tenisa. Uwielbiam też grać w siatkówkę, ale tak zupełnie amatorsko, z rodziną czy znajomymi.
19. Ulubiona książka?
Jestem wielką fanką "Harry'ego Potter'a", ale uwielbiam też "Dary Anioła", "Kroniki Wardstone", "Szeptem", "Trylogię Czasu"... Jestem książkoholiczką :P


20. Ulubiony kolor?
Czerwony i czarny.

21. Ulubione zwierzątko?
Chyba nie mam...

22. Ulubione Perfumy?
Jedne z kolekcji Avil Lavigne, nie pamiętam jednak ich nazwy. :(

23. Ulubione święto?
Wszelakie rocznice. Urodzin, spotkania, jakiegoś wydarzenia <3


24. Czy skończyłaś liceum?
Nie, skończę je dopiero za rok.

25. Czy kiedykolwiek byłaś za granicą? Ile razy?
Tak, byłam za granicą. Kilkanaście razy.

26. Czy mówisz w innych językach?
Tak, mówię po angielsku. Podstawowe zwroty znam także w języku niemieckim i hiszpańskim.


27. Czy masz rodzeństwo?
Tak, mam siostrę.

28. Ulubiony sklep?
Marsstore, Stradivarius, Altero.

29. Ulubiona restauracja?
Właściwie pizzeria - Pizza Hut.

30. Czy lubisz szkołę?
Tak.

31. Ulubiony Youtuber?
Trudny wybór. Uwielbiam Bethany Mota (MacBarbie07), a z polskich Youtuberów - Karolinę z kanału Stylizacje, Ewę Red Lipstick Monster, Boogiesilver, DGshowtv i TheOlesska.
32. Ulubiony film/serial?
Artifact, Pretty Little Liars, Once Upon A Time, The Lying Game, The Vampire Diaries, The Originals...


33. Ulubiony program w telewizji?
Rzadko oglądam telewizję i chyba nie mam ulubionego programu.

34. PC czy MAC?
No MAC kurcze :P

35. Jaki masz telefon?
Nokia Lumia :)

36. Ile masz wzrostu?
150cm (ciiii!!!)


To tyle! Taguje Was wszystkich do odpowiedzenia na przynajmniej 3 z powyższych pytań w komentarzach <3
Zapraszam na portale społecznościowe:

15 komentarzy:

  1. 26. po angielsku :) . Zamierzam po hiszpańsku od przyszłego roku :)
    17. chłopcu: Olaf, Franek dziewczynce: Julia, Maja
    18. Piłka ręczna - juz 5 rok :)

    http://modaiurodaczternastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje bardzo za podsunięcie pomysłów na rozwinięcie języka angielskiego ;))
    http://enjooyablee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne odpowiedzi :)
    Pozdrawiamy!
    thehauntedway.blogspot.com
    +obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo dobrego słyszałam o Pretty Little Liars i ostatnio rozglądam się za książkami na podstawie,którego został napisany właśnie ten serial i chyba się zdecyduję i kupię :)
    11. Mam 2 pieski i świnkę morską
    17. Na chwilę dzisiejsza Nikola i Filipek ewentualnie Kuba
    19. Tak jak ty "Szeptem", "Dary anioła" i drugą serię Cassandry "Mechaniczne maszyny".
    Dziękuję jeszcze za miły komentarz na moim blogu

    http://carolin-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. 3. studiuję ETI - edukację techniczno - informatyczną, mam nadzieję, że za 1,5 roku będę inżynierem :D
    32. sporo seriali : Friends , HIMYM, the big bang theory, house, castle, bones, prison break...
    17. chłopcu może Aleksander, obaj moi dziadkowie tak się nazywali:)

    http://kreatywnaplaneta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny wygląd bloga, świetne odpowiedzi.

    11.Mam psa :)
    19.Mam dużo ulubionych książek ale myślę że na pierwszym miejscu postawiłabym na trylogię "Dary Anioła" :)
    36. 155cm ;/

    http://lifewithnatalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super blog!
    Wspólna obserwacja?
    liveteen17@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. O ja też oglądam Pretty Little Liars :*
    Co powiesz na wzajemną obserwację?
    Zapraszam do mnie
    http://nutellaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Sara to bardzo ładne imie ;D
    Też bardzo lubie Dary Anioła :3

    Obserwujemy?
    http://lawendoweciasteczko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli te zdj. nawiązuje do "Gwiazd naszych wina" to zapraszam do mnie, gdzie jest recenzja ;)) .
    Zapraszam:
    mystersdaria.blogspot.com
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę, że mamy podobny gust co do książek!

    Zapraszam: http://ciciaq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny tag :)) dzięki niemu można bliżej Cie poznać :)

    Zerknij do mnie http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. mamy nawet dużo wspólnego , a jak się wabi twój piesek ? :)
    masz śliczne imię!

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne odpowiedzi :) http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny post :) masz naprawde fajny blog:)
    zapraszam do mnie;* niebieskv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń