czwartek, 31 lipca 2014

My addiction!

Jej, to znowu ja! Zdecydowanie zbyt rzadko się tu pojawiam, ale wszystko jeszcze nadrobimy ^^ O czym dzisiaj? O uzależnieniach :) I w tym momencie większość będzie dążyć do czerwonego krzyżyka w prawym górnym rogu. Ale nie chodzi o to, o czym myślicie! :P Mam na myśli pozytywne uzależnienia, jeżeli można tak to nazwać. Rzeczy, które sprawiają, że jestem szczęśliwsza, bez których nie mogłabym żyć, które dopełniają mnie do bycia osobą, którą chcę być :) Każdy z Nas ma takie elementy w codziennym życiu. Nie każdy jednak się do tego przyznaje czy też nie zwraca na to aż takiej uwagi. Pytanie brzmi: jakie są więc moje uzależnienia?

1. SERIALE!!!!!


Once Upon A Time


Pretty Little Liars


The Lying Game


The Vampire Diaries


The Originals

Wiele z nich oglądam od samego początku ich powstawania. Teraz niektóre mają za sobą już na prawdę wiele sezonów, a ja nadal jestem w nich zakochana <3 Każdy można by powiedzieć, jest zupełnie inny. Przekazuje inne wartości, wciąga w inny sposób, pomaga mi w innych sytuacjach. Ale wszystkie są wyjątkowe na swój własny sposób. Zaczynałam oczywiście oglądać także inne seriale, m.in. Grę o tron, Plotkarę, Czystą krew, ale żaden z nich nie zainteresował mnie na tyle, aby kontynuować ich oglądanie. A Wy, jakie seriale oglądacie regularnie? 

2. MUZYKA I KONCERTY!


Thirty Seconds To Mars


Linkin Park


Michael Jackson


Skillet


mr. Pollack






Moją muzyczną miłością numer 1 od kilku już lat jest zespół Thirty Seconds To Mars. Jestem ogromną szczęściarą i miałam okazję być już na 2 koncertach tego zespołu - w Warszawie i w Rybniku. Były to wydarzenia, których nigdy nie zapomnę.
Tuż za Marsami plasują się zespoły takie jak Linkin Park, Skillet, Paramore (byłam na jednym koncercie tego zespołu <3 ), The Pretty Reckless czy Korn. Ogromnie cenię sobie też twórczość Michael'a Jackson'a. Słucham go nieprzerwanie od moich dziecięcych zupełnie jeszcze lat i z każdym dniem poznaję lepiej i kocham bardziej. Niekwestionowanym muzycznym odkryciem mojego życia jest zespół mr. Pollack. Byłam na 2 koncertach tego zespołu - raz w starym i raz w nowym składzie i czekam na więcej. Jest to niezwykle energetyczny zespół, z trójką najbardziej utalentowanych muzyków w naszym kraju w składzie. Nie mam co do tego najmniejszych wątpliwości. Żałuję tylko, że zespół jest tak mało znany w Polsce. :(

3. KAWA!




Mała rzecz (napój konkretnie) a cieszy :) Uwielbiam smak kawy, kocham odkrywać coraz to nowe miejsca, gdzie w mojej okolicy podają przepyszną kawę. Kawę kocham przede wszystkim za jej smak i aromat. Stety/Niestety nie dodaje mi ona niemalże żadnego kopa, mogę tuż po wypiciu kubka kawy położyć się do łóżka i bez problemów zasnąć, ale nie o to mi osobiście chodzi :) 

4. YOUTUBE, blogi etc...




Uwielbiam oglądać filmy na Youtube, czytać blogi, zarówno początkujących blogerów jak i zaawansowanych twórców. Moje ulubione kanały na YouTube to przede wszystkim Bethany Mota (dawniej MacBarbie07), stylizacje2, TheOlessska, BoogieSilver, LittleMooonster96, HejŁobuzy, Olciiak, ssarusska i wieeeelu innych. Oglądam ich na bierząco, nie mogłabym przegapić żadnego nowego filmu! <3 Blogów jakoś nie potrafię wybrać. Na pewno bardzo lubię makelifeeasier i jest to mój ulubiony blog, więcej na razie brak. Czytam wiele, ale nie mam ulubieńców.


Jest jeszcze mnóstwo rzeczy, od których jestem uzależniona, jak chociażby internet sam w sobie, dobre jedzenie, przyjaciele, 2048........  A wy? Od czego jesteście uzależnieni? Co kochacie? Dajcie koniecznie znać w komentarzach!

Zapraszam na moje portale społecznościowe:

Kontakt mailowy:
itisrosee@gmail.com

23 komentarze:

  1. Ja nie mogłabym wytrzymać ani jednego dnia bez słuchania muzyki, nawet takiej zupełnie nie w moim guście, którą zwykle puszczają w radiu.

    Obserwujemy?
    http://kamilavxv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwacja za obserwację ?
    http://wiktoriaxyoutfit.blogspot.com/ :)
    Świetny Blog !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. muzykę wybrałaś świetną :)
    obs=obs? zacznij, a na pewno się odwdzięczę :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam podobne uzależnienia, ale jestem z nich dumna. Cieszę się że są osoby które je rozumieją. Wybrałaś bardzo fajny pomysł na post, życzę powodzenia w blogowaniu :)
    Co powiesz na obserwację??

    littlemoonster13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zespoły :3
    Ja jestem uzależniona od internetu, naprawdę, muszę jakoś z tym walczyć :)
    vanilias.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też uweilbiam Thirty Second To Mars.Świetny jest ten zespół! Obserwuję :) http://fooddrinksandcosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuje za odwiedziny i życze powodzenia w blogowaniu :)

    ja jestem uzależniona od bloga :) ciuchów i muzyki...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy wpis, fajnie że napisałaś coś o swoich pozytywnych uzależnieniach ;)

    Co powiesz na wzajemną obserwację???
    Zapraszam do mnie ;) Jest już NOWY WPIS! XD
    http://fashionbyaleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Na koncercie Marsów była było super ;)
    Kawe kocham! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem uzalezniona od yt, blogów :D
    Od muzyki :)
    http://pozytywizja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne inspiracje ;d
    dodajemy do obserwowanych ;) ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Wonderful inspirations!

    And thank you for your pleasant comment on my blog. Now I checked your blog with the result: I like it!

    I would like to follow you on gfc and/or bloglovin. It would be great if you come back to my blog to follow me – then I will follow you immediately back.

    xx from Germany, Rena

    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ale Ci tu spamuja z tekstem obserwujemy hehe :P masakra

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajny wpis, zapowiada się ciekawy blog :)
    żadnego z tych seriali nie oglądałam ... trzeba to nadrobić :)
    ja jestem uzależniona od muzyki, kawy, bloga, ubrań i spotkań z przyjaciółmi

    dziękuje za wizytę!

    OdpowiedzUsuń
  15. Też uwielbiam pretty little liars! :D Czasem oglądam też the lying game, o kawie to już nie wspomne. Koocham ją :3
    Zapraszam do mnie, nowy post :) // http://pretty-amazement.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapraszam na oczekiwany krótk ifilmik :)

    littlemoonster13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham PLL, TVD, TO i The Lying Game. Szkoda, że przestali to kręcić. Zaczynało się robić super :(

    Zaobserwowałam, jeśli możesz prosiłabym o kliknięcie w jeden link w najnowszym poście. Z góry bardzo dziękuję! Miłego dnia :*
    http://muffliato9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham PLL TVS i TO <3 Revenswood bylo super ale przestali krecic, a szkoda! UWIELBIAM TSTM ulubiony zespol ever, jeszcze TPR <3

    Pozdrawiam
    Zajrzysz?
    Vframlii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Pamiętniki wampirów, pretty little liars i the orginals najlepsze! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. nie oglądam żadnych z tych seriali ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie seriale, które wypisałaś uwielbiam! Jestem totalną serialową maniaczką :D

    OdpowiedzUsuń
  22. ja uwielbiam oglądać seriale, teraz oglądam "Przyjaciół"

    http://kreatywnaplaneta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń